Thursday 10 May 2012

TOMBOY vs PENGKID vs LESBIAN

Tomboy, Lesbian dan Pengkid. Kesemuanya adalah dari asalnya seorang perempuan, seorang gadis. Disebabkan keadaan tertentu yang menyebabkan mereka berubah jadi begini. Di antara ketiga-ketiga jenis ni, terdapat perbezaan yang kita boleh tahu.

TOMBOY
sekadar hiasan

Seorang perempuan yang perwatakan agak kasar macam lelaki. Mereka berpakaian seperti lelaki. Tetapi, kasar-kasar dorang pun, dalam hati ada taman..hehe.. Dorang ni still suka lelaki. Tomboy ni mempunyai hati yang lembut. Sifat dorang still macam perempuan normal yang lain. Lama-lama nanti, dorang etap akan berubah menjadi perempuan sejati yang cantik.

PENGKID
dalam cerita ni, si shiera tu pengkid, scha tomboy

Perempuan yang berpakaian lelaki, perwatakan sebijik macam lelaki sampai kadang-kadang tu kita tak dapat kenal dorang ni lelaki ke perempuan. Pengkid ni akan balut tubuh dorang dengan bengkung untuk tutup dada dorang. Konon tak nak bagi orang nampak breast tu la. Lagi badan dorang nampak macam lelaki, lagi macho la bagi dorang. Pengkid jenis yang suka kaum sejenis. Kalau dorang ada awek, memang romantik habis. Kalah lelaki taw. Tapi, lelaki lagi best!! hahaha..

LESBIAN

Mereka ni sangat feminin. Dua-dua bersifat keperempuanan. Dan selalunya dorang ni cantik-cantik belaka. Tapi sayang, dorang lesbian. terlepas kaum lelaki kan. Kita susah nak detect dorang ni lesbian sebab dorang ni macam wanita melayu terakhir, ayu, sopan santun. Kalau lelaki tengok, memang cair la.. Tapi apakan daya, putih mata jela kaum lelaki..Dorang tak pandang pun laki tu kacak ke, macho ke, putih ke. tak pandang langsung.


Lebih baik jadi perempuan sejati. Lagi senang kan...      

No comments:

Post a Comment